Поширені запитання

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Ми доставляємо товари по всій Україні. Ви можете самі забрати замовлення в нашому магазині або у відділеннях "Нової Пошти" , поштоматах Приватбанку, Укрпошти (оплата згідно тарифів даних перевізників), або замовити доставку додому, чи на роботу кур’єром в межах міста. Якщо ви вибрали доставку додому, ми надішлемо Вам електронною поштою підтвердження того, що ваше замовлення отримано і кур'єр відправить Вам текстове повідомлення, щоб домовитися про час доставки, зручний для Вас.

Як здійснюється доставка по Рівному?

Доставка в межах Рівного при замовленні на суму понад 1000 грн - безкоштовна.Вартість доставки товарів до 1000 грн. складає 35 грн. Час доставки: - понеділок — п'ятниця: з 10:00 до 21:00; - субота — з 10:00 до 19:00; - неділя- за домовленістю.

Якщо ви вибрали доставку додому, ми надішлемо Вам електронною поштою підтвердження того, що ваше замовлення отримано і кур'єр пошле Вам текстове повідомлення, щоб домовитися про час доставки, зручний для Вас.

 

Скільки днів чекати замовлений товар?

ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ В УКРАЇНУ замовленого товару з магазинів Європи - 6-14 днів з моменту оплати замовлення.

Чи потрібно заводити новий обліковий запис, якщо я хочу відправити посилку на іншу адресу?

Не потрібно. Ви можете додавати нових отримувачів у своєму обліковому записі. При вводі даних для доставки оберіть адресу, на яку хочете відправити замовлення та ім'я тих, хто забиратиме посилку.

Чи можу я скасувати замовлення?

Так, Ви можете скасувати замовлення. Замовлення приймається в обробку після оплати. Якщо ви здійснили оплату, якнайшвидше зв"яжіться з нами телефоном для вирішення даного питання.

Чи можу я видалити елементи з мого замовлення?

Так. Ви можете видалити будь-які не потрібні елементи, допоки Ви не зробили оплату та Ваше замовлення не було опрацьоване.

Як я можу впевнитися, що зробив покупку правильно?

Після того, як Ви зробили своє замовлення, Ви отримаєте підтвердження електронною поштою. Ви можете зв"язатися з нами телефоном, або написати нам листа в нижче наведеній формі .

 Наша електронна адреса: show.room@fashion-lovers-ua.com

 
После того, как вы разместили свой заказ, Вы получите подтверждение по электронной почте. Если вы не получите по электронной почте, свяжитесь с нашим обслуживания клиентов .

Як я можу оплатити своє замовлення?

- готівкова оплата. 

- оплата картками Visa і MasterCard.  Ви можете оплатити замовлення за допомогою платіжних карт Visa і MasterCard будь-якого банку. Зателефонуйте, або напишіть і ми надішлемо Вам рахунок-фактуру електронною поштою.

 Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, ПІБ якого був вказаний при оформленні замовлення, тому при його отриманні, обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

Яка гарантія, що після передоплати, я отримаю замовлення?

У вас залишаються два документи, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписаний нами рахунок і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Ви підпишите при отриманні товару . Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Який у вас графік роботи?

Ми працюємо за наступним графіком: - понеділок — п'ятниця: з 10-00 до 22-00; - субота: з 10-00 до 20-00;

Чи можна приїхати до вас в офіс?

Так, наш магазин розташований за адресою: місто Рівне. Ви зможете переглянути товари наживо і купити те, що сподобається. Якщо Ви хочете якийсь конкретний товар, можна попередньо уточнити його наявність за телефоном. Якщо цього товару немає в наявності, ми замовимо його для Вас.

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання, напишіть його нам